Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 16 maart 2014

Getest Olvarit friends Groentevriendjes voor het leven. (Met link om gratis uit te proberen)

Ik zat erbij en mocht de groentevriendjes van Olvarit testen. Ik die mijn eerste meisje geen enkel potje heb gegeven, omdat ik ooit eens een programma had gezien waarbij men meer dan 5 suikerklontjes aan elk potje toevoegde.Kijk hier de aflevering En wees eens eerlijk ooit zelf eens een lepel afgelikt dan weet je zeker dat je dat je kind niet wil geven. Het smaakt immers nergens naar, bluch. Behoorlijk sceptisch schreef ik me dus in, want zelf bereid leek me toch het lekkerst. Afgelopen week arriveerde de doos met knijpvriendjes(het zit in van die knijpverpakkingen verpakt waar je ook yoghurt in kunt kopen) Ik heb mijn meisje gelijk de worteltjes gegeven met aardappels. En echt weer ik was mijn fototoestel vergeten en wil ook niet teveel foto's van mijn kids op het net maar ze dook bijna in het bord. Zo lekker vond madam het. En ook moeder die de lepel een beetje aflikte moest toegeven dit smaakt echt naar wortel. Echt lekker puur. Ik ben dus om, als ik een keer geen zin heb om zelf voor haar te koken mag ze van mij zo'n zakje. Ik moet zeggen dat ik de prijs wel aan de hoge kant vindt 1.89 euro voor een zakje, maar potjes zijn volgen mij ook rond de euro en die zijn dan ook nog eens niet te vreten, dan liever dit. Aangezien mijn dochter normaal geprakt eten van mij krijgt is het voor haar wellicht iets te fijn gemalen maar dat maakt de smaak meer dan goed.Ik vind het handige verpakkingen om mee te nemen in de verschoningstas, ze blijven bijna nog een jaar goed dus je hebt altijd iets bij je bij nood. Ik heb een set ontvangen om uit te delen en alle moeders die ik tot nog toe heb gesproken zijn enthousiast. gratis uitproberen?Klik hier. Wellicht ook een idee om te bestellen als je iemand kent die een kleine krijgt. Zelf vraag ik in de familie of men mij wil helpen aan de verpakkingen. :-) Er zijn genoeg familieleden die dit voor me zouden willen doen. Mocht je meer info willen hebben over de groentevriendjes klik hier

Geen opmerkingen: