Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 3 januari 2014

Nauwelijks geslapen

Doordat ik gisteravond nog tot 1.00 uur heb lopen uitzoeken en opruimen. Nadeel ervan is dat ik te druk in mijn hoofd was om in slaap te vallen. Om drie uur keek ik nog op de klok. Om 6.00 uur had ik mijn ogen weer open. Vanmiddag maar even kalm aan rustig doorgaan en nog een kastje erbij pakken. Had eigenlijk nog naar de winkel gewild voor nieuwe kleren voor als ik maandag weer ga werken maar denk dat dat niet gaat lukken. Heb nog een mega ingedroogde strijk liggen elke keer uitgesteld maar moet eraan geloven. Kan ik de slaapkamer gelijk een goede beurt geven, was ligt nl allemaal in de wieg die ik niet meer gebruik. Kan die ook gelijk opgeborgen worden e. Ziet de slaapkamer er meteen en stuk ordelijker uit. Jullie nog plannen voor vandaag? O ja voordat ik het vergeet de eerste 1000 euro voor de aflossing van ons huis staan op de rekening. Mijn ouders ga en een enveloppe met het nieuwjaarswensen

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,
Ik hoop dat je niks weg gooit qua babyspullen/kleding etc anders hou ik me aanbevolen. Ik ben 3,5 maand zwanger en weet nog niet wat het wordt, maar toch.
(Verzend) kosten zijn uiteraard voor mij. Hoor het wel. Groetjes Marieke msvantessel@hotmail.com

Gewoon Vlijtig zei

Je had op mijn blog geschreven over het storten in de spaarhypotheek. Zou je mij heel in het kort de bandbreedte kunnen uitleggen? Ik mail je even mijn emailadres.