Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 3 november 2013

Blij blij blij

Vanmorgen heb ik samen met mijn kleineerde klap eens in je handjes gezongen en ze gierde het daadwerkelijk uit. De dag begon dus goed zullen we maar zeggen. Vanmiddag ben ik met mijn schoonzusje op pad geweest naar een rommelmarkt en daar klapte ik niet in mijn handjes maar werd ik wel blij blij blij. Ben er gewoon helemaal hyper van. Heb leesboekjes voor de oudste gekocht 1 euro per stuk, veel leuke kleren voor de jongste en voor de zak voor vintykids ook allemaal een euro. Er was zelfs een kraam waar ik een leuk spijkerjasje mer witte bodywarmer voor vijftig cent en kreeg er nog twee tunieken bij kado, deze bleken ook in de kledingzak te mogen. Toen ik thuiskwam had ik een mail van een bod dat ik op marktplaats had gedaan op twee nachtkastjes paar euro erbij en het bod was ok, manlief heeft ze gelijk opgehaald. Morgen wil ik s morgens in huis alles aan kant maken dan kan ok s middags lekker gaan freubelen.

Geen opmerkingen: