Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 26 januari 2011

Kassa

Vorige week 40 aandelen spijker gekocht, vandaag weer verkocht. Winst 152 euro. Kassa dus. Ben er enorm blij mee ondanks het feit dat ik nog 100 euro meer had kunnen pakken op het hoogste punt, maar hebben is hebben.
Morgen ben ik vrij en wil ik de beurs weer eens een beetje meer in de gaten gaan houden. Wellcht kan ik ze morgen opnieuw voor een leuke prijs aankopen.
Ben nu aan het overdenken of ik dit geld wil besteden aan een lekker etentje met mijn ouders en broertje of dat ik het weer op de hsrekening ga storten.
Ik moet zeggen dat na het autodebacle er verder geen grote kostenposten zijn geweest deze maand. Heb het idee dat alles wel heerlijk loopt.

Gisteren van een oude buurvrouw vernomen dat haar man ontslag aangezegd heeft gekregen, daar gaat het een puzzelplaatje worden hoe alle vaste lasten nu betaald moeten worden, ze hebben de hypotheek al op variabel staan dus daar is ook nog erg weinig ruimte. Verder wordt er ook nergens op grote voet geleefd. Hoop dan ook dat er aan het einde een beter betaalde baan voor hem inzit. Hij had nu echt al een slecht salaris.

Husbie belt net dat hij vanavond thuis komt. Gezellig. Hij heeft al gegeten, dus ga ik nu even naar de winkel iets voor mezelf halen. Heb geen zin om voor mezelf te moeten koken. Dochterlief mocht met opa en oma mee vanavond.

1 opmerking:

Blogster zei

Wat lijkt het me toch leuk om zo te kunnen omgaan met beleggen als jij doet. Maar daar heb ik dus geen kaas van gegeten. Maar ik geniet van jouw verhalen daarover.