Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 10 november 2010

Gezicht is glad

Gisteren nog even gekeken bij de filmpjes en zag daar heo je suikerwax kunt maken, erg voordelig. Ik heb een half theekkopje vol gemaakt, moest alleen mijn geicht maar doen. Ik heb 2 lepels suiker, 1 lepel water en een lepel citroensap doorgeroerd en via de magnetron verwarmd totdat het de kleur van bier had. Ik meen al met al zo'n twee minuten, wel voor de zekerheid elke keer na 15 a 20 seconden het goedje doorroeren. Ik heb het kopje uit de magnetron gehaald en heb het steeds geroerd en van de lepel af laten lopen om de boel af te koelen. Had nog een tshirtje van mijn dochter welke klaar lag om weg te gooien, deze heb ik gebruikt als strip. Ik moet zeggen het deed even zeer, maar eht werkt als een trein, volgende keer alleen even mijn lippen insmeren met labello, want die zijn nu een beetje kapot. Ik ben nu ook nog een klein beetje rood op de plekken, maar moet zeggen dat ik er geen zalf na de tijd op heb gedaan.
Ga als mijn haren op de benen weer langer zijn het daar ook uitproberen. Het werkt echt hetzelfde als die dure wax uit een potje.
Nou dan ga ik nu maar eens even stoffen en stofzuigen en een donkere trommel met was aanzetten, moet de laatste twee dagen werken en wil van het weekend lekker genieten in een opgeruimd huis.

1 opmerking:

NZ zei

Dit lijkt mij een goed idee.
Ga ik zeker uitproberen.
Groetjes,