zaterdag 10 april 2021

Wat een service

Vandaag bleven we thuis van de camping. De oudste was vergeten een engels boek te lezen en een verslag ervan te maken en dat moeat dus dit weekend alsnog gebeuren. Daarbij de voorspelling van koud en guur weer deed ons thuisblijven. Vandaag kwam er zowel bij mij als bij mijn man weinig uit de handen. Om half vier besloten we dat er nog boodschappen gedaan moest worden en dat was t. We besloten er toch nog wen beetje fijne dag van te maken en bestelden voor een behoorlijk bedrag sushi. Daar zijn we allemaal echt gek op en is dan ook een echte traktatie. Man en oudste dochter haalden op. Mijn man had bij de auto nog gevraagd heb je wel onze bestelling en twee bakken? Dochter voelde aan de doos en voelde twee bakken. Ze had 20 minuten langer op de bestelling moeten wachten en al wat extra meegekregen. Thuis deed ze de tas open en kwam er een klein bakje met sushi uit en een bakje boontjes. De oudste had zo'n trek dat ze spontaan begon te huilen en aamgaf dat ze al bijna flauw was gevallen van de trek. Ik liep net naar de telefoon toen die over ging. Excuus mevrouw we hebben u de verkeerde bestelling mee gegeven.. Wat is uw adres dan brengen we uw bestelling na. Ik noemde het adres en gaf voor de zekerheid nog aan wat we besteld hadden. De beste man gaf aan dat we alvast konden beginnen aan de box die we mee hadden gekregen. Die kregen we cadeau. Ongeveer een kwartier later was ons eten er. Nu hadden we zoveel dat we morgen alweer sushi eten. Geen straf hier. Ik vond dit echt een superservice. Wat een fantastische manier om je fout goed te maken.

1 opmerking:

Nicole Orriƫns zei

Dat is zeker een goede service. Zo hoort het eigenlijk ook.