Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 5 februari 2023

Kleinere hypotheekaflossing gedaan

Deze maand deed ik al twee keer een kleinere hypotheekaflossing van 75 euro. Dit geld kwam door besparingen naar me toe en ik bedacht me dat ik t beter meteen kon doorboeken. Want ja elke cent is er een. Zodra t bedrag naar beneden gaat van de rente die ik nog moet betalen verhoog ik ook de automatische afschrijving al is t met een paar cent. Had dat een paar keer niet gedaan maar eigenlijk is dat zonde want als t automatisch gaat heb ik t niet eens in de gaten en loopt de spaarrekening eerder vol. Vandaag wil ik weer een aantal dingen op Vinted en MP zetten. Het ruimt lekker op en elke cent richting de hypotheek brengt me dichter naar ons doel. Een afgeloste hypotheek zodat man wellicht ook nog een dag minder kan gaan werken. Gisteren kwamen we er weer eens achter hoe goed hij het bij deze werkgever heeft. Hij had eigenlijk dit weekend alleen de zondag vrij omdat hij in overleg de zaterdag moest werken. Deze extra dag had hij de maandag ervoor opgenomen. Toen was ie dus drie dagen vrij geweest. De afspraak was wel dat ie om 17 iur thuis zou zijn. Gistermiddag tegen half vier stuurde ik hem een appje dat onze jongste dochter maandag een studiedag heeft en of hij niet weer maandag vrij kon nemen en dan de zaterdag weer kon werken. We hebben onze dochter nl al een tijdje beloofd dat we met haar zouden gaan zwemmen. Mijn man vond het ook een goed plan en na 5 minuten had de planner zijn rooster aangepast. Heerlijk die vrijheid zo. We gaan er echt een leuke dag van maken.

Geen opmerkingen: