Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 7 december 2022

Geld over?

Nou moet binnenkort de naam van mijn blog veranderen ben ik bang. Het vliegt echt momenteel de deur hier uit. De beleggingen zitten in een enorme dip. Dus daar valt momenteel geen extra inkomen te halen we zien de waarde alleen hard dalen en hopen op betere tijden. Daarnaast zijn t vooral vele kleintjes die samen een enorme rekening maken. Laatste was dat dochter van 9 geprobeerd heeft haar iphone maar eens een wasbeurt onder de kraan te geven. (hoe komt ze er op) Campinggeld voor aankomend jaat is weer voor 1/3 van de rekening af. Dat deed een klein beetje zeer, maar vanmorgen stuurde schoonzus haar rekening voor 14 dagen tent in Spanje. Nou daar sloeg ik helemaal stijl van achterover.Dat kost nl nog meer dan onze camping voor 9 maanden. Persoonlijk zou ik dat er dus nooit voor over hebben. Wij kijken dit jaar ook of we wel door willen gaan met kamperen of dat we wellicht tich iets anders willen. Want dat geld investeren in je woning als je t daar ook allemaal lekker voor elkaar hebt is ook niet gek en er zijn genoeg mooie plekken om elke dag toch een vakantiegevoel te hebben hier in de buurt. Laatste week van t jaar komt de jaarrekening van de zorgkosten nog en dan moeten we echt serieus gaan kijken hoe we even weer bisparen Ik zet nu af en toe wat op Vinted en Marktplaats onder t mom elke euro is er 1. Ook dingen die ik zelf nog wel mooi vind mogen voor de juiste prijs weg. Het levert plek in mijn woning op, ik hoef er niet meer voor te zorgen dus ook wat tijd en het geld zet ik apart om toch te kijken of ik volgend jaar wat kan aflossen of dat we t moeten bijstorten op de spaarrekening. Dat is dus winst op meerdere manieren.

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Het zijn dure tijden inderdaad. Wij proberen ook zuinig te doen, maar het geld vliegt er uit.