Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 14 augustus 2022

We zijn de ziekenboeg weer uit…

Nadat eerst de oudste dus flink door t noro-virus te pakken is genomen kreeg daarna de jongste het daarna mijn moeder en ik. Als t goed is zijn we er nu allemaal voor vier weken vanaf. Op dit moment zijn de buurjongens op de camping aan de beurt om met een teil op schoot te zitten. Vanmiddag zijn mijn man en mijn moeder weer naar huis gegaan en ik heb besloten nog een week met de meiden te blijven. De jongste wil nog graag een keer meedoen met de musical dus dan moeten we sowieso tot vrijdagmorgen blijven. Als t goed is dalen de temperaturen aankomende week iets en als ik heel eerlijk ben moet ik bekennen dat ik daar nu ook wel even naar uitzie. De 35 graden werd hier vaak aangetikt en tegen een uur of drie tot een uur of zes konden we lastig in de schaduw komen en dan speelt mijn eczeem dus enorm op. Dus als t een paar dagen koeler wordt kan ik weer even flink smeren om zo de boel weer wat op te kalefateren.

Geen opmerkingen: