Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 26 november 2021

Change of plans...

In oktober boekte ik via de Ah reischeque een weekend weg in Duitsland. Dat zou aankomend weekend zijn. Afgelopen zondag belde ik naar t park net over de grens hoe t ging met de regels en of we met onze dochter nog wel wat konden ondernemen. In eerste instantie gaf ze snel antwoord en zouden we met mondkapje op gewoon van alles mogen. Toch vertrouwde ik het niet helemaal. Dinsdag belde ik weer en bleek dat de jongste echt 5 dagen in het huisje zou moeten verblijven. Balen. Ik kon nog een mail sturen zodat ze konden kijken voor een aanbieding voor een ander park. Helaas had ik donderdagmorgen hier nog geen antwoord op gekregen dus pakte ik weer de telefoon. In eerste instantie kreeg ik te horen dat waarschijnlijk mijn mail s middags wel beantwoord zou worden. Waarop ik meteen aangaf waarschijnlijk is geen zekerheid en heb je nu aan de telefoon met zekerheid dus zou t nu willen regelen. Had s middags ook andere verplichtingen... Dat kon natuurlijk ook gaf de medewerkster me aan. Ze ging even kijken en gaf toen vier mogelijkheden aan. En nu? Nu zit ik met man en kinderen in de auto en zijn we op weg naar Texel. Heb er onwijs veel zin in...

1 opmerking:

Mevrouw Niekje zei

Fijn dat het toch gelukt is om iets leuks te gaan doen!