Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 12 maart 2019

Toch een extra kast..

We hebben echt niet voldoende ruimte in de nieuwe kledingkast. Alles past nu maar er moeten nog een mand of drie gewassen kleding bij in en nee die ga ik niet weggooien. Dus toonden we vanmorgen naar de Kring, want daar hadden we zaterdag nog een malm kast zien staan. Ik vroeg man om de laatjes even goed te checken en de derde la bleek niet goed te lopen en dus zagen we ervan af en reden naar de blauwgele winkel. Daar zagen we de malm kast model dressoir met zes laden. Die moest t worden. We namen hem mee naar huis. Op de plek waar hij moest bleek toch dat mijn nachtkastje eraan zou moeten geloven en daar werd ik niet gelukkig van. Dus keken we en besloten dat ie achter ons bed moest komen. Maar daar stond de robuuste tv kast die we ooit beneden hadden staan. Pfff die schoven we door naar de oudste dochter. En zo staat binnen no-time de hele boven verdieping op zijn kop. Want als je kasten gaat verslepen komen er stofnesten achter weg. Pfff man poetste met droge doek dus verplaatste het stof. Ik heb maar gauw een natte lap gepakt en ben op de slaapkamer van de oudste aan de gang gegaan zodat hij op onze slaapkamer aan t werk kon. Ik hoop nu dat morgen alles weer op stee is en wellicht dat ik dan zelfs nog onze slaapkamergordijnen kan uitwassen. Moet wel eerst de plooien opnieuw vastzetten want na 22 jaar is de draad waarmee ze genaaid zijn vergaan. Ben de gordijnen nog steeds niet zat. Dit is een werkje wat ik op de hand koet doen want kan niet met een naaimachine overweg. Komt vast goed allemaal.

Geen opmerkingen: