Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 9 februari 2019

We leven langs elkaar heen dit weekend

Mijn man is vandaag naar de trekkertrek met zijn kameraden. Een paar keer per jaar kan hij hier enorm van genieten. Laat t vandaag net mijn moeders verjaardag zijn dus hij vroeg nog of t erg was. Nee natuurlijk niet lekker met de mannen onder elkaar een dag weg zijn is veel leuker. Lekker gaan genieten.
Ondertussen gaan wij vanmiddag naar de verjaardag van mams. Heb nog niets gekocht en zou ook niet weten wat ik voor haar moet halen. Meestal wordt ze wel overladen met bloemen en bloembollen  en cadeaubonnen.
Misschien krijg ik op t laatste moment nog een ingeving...
Morgen had ik al een dag weg gepland met de oudste dochter en mijn schoonzus. Die gaat ook gewoon door. Wel gaan we vroeg weg zodat we hopelijk ook redelijk op tijd weer thuis kunnen zijn.
De tijd vliegt momenteel al zo voor mijn gevoel. Nou ja laten we het er dan maar op houden dat t ook weer snel volgend weekend is. Na dat weekend is mijn man ook een hele week vrij. Das wel een heerlijk vooruitzicht.

Geen opmerkingen: