Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 13 februari 2019

Steeds meer dagen waarbij ik niets uitgeef

De laatste dagen ben ik veel van de voorraad aan het opmaken en waarin eerder elke dag wel afschrijvingen van de rekening had komt het de laatste dagen voor dat er een dag helemaal niets is afgeschreven. Het geeft me een heerlijk gevoel. Soms is t niet helemaal uitgavevrij maar heb ik even in een paar laatjes moeten rommelen op zoek naar kleingeld. Vanavond wordt er als het goed is weer iets opgehaald dat ik op MP heb verkocht. Weer tien euro voor de aflospot. Dacht dat me dat deze week niet ging lukken dus een leuke meevaller.
De jongste mocht vandaag met school een dag uit en vroeg zich af of ze daar dan ook pannenkoeken ging krijgen. Nou daar niet maar ik ga ze straks met alle liefde voor haar klaarmaken. Alle ingrediënten heb ik in huis en we neuzen wel even in de koelkast wat er allemaal op en bij kan.
Zo de koffie is op ga maar weer eens in huis aan de slag.

Geen opmerkingen: