Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 12 februari 2019

Bijna maximaal boetevrij afgelost

Net even naar de bank gebeld. Ik zit bijna aan het maximale bedrag wat ik boetevrij mag aflossen dit jaar. Nog 3520 euro te gaan. Ik wil dus nu aan de slag om te kijken of ik de pot vast kan vullen voor volgend jaar. Ik lees momenteel op meerdere blogs over mensen die geld stoppen in ETF’s. Ben een totaal groentje wat dit betreft. Maar wat ik tot nu toe begrepen heb en wat me aanstaat is dat ik bij sommige banken kan aankopen zo det kosten. Nu betaal ik voor elke transactie nog minimaal 10 euro bij de ABN AMRO. En ik weet dat t veel goedkoper kan maar ja moet zeggen dat ik wel veel gemak daar ernaar. Ga waarschijnlijk nieuwe beleggingen doen via deGiro. En dan via de kernselectie. Dus bouw ik daar een pot op die ik niey elke morgen automatisch inzie als ik wakker word. Ja elke morgen bij het opstaan kijk ik naar ons rekeningenoverzicht. Heerlijk.
Mochten jullie mij op weg kunnen helpen met waar ik me kan verdiepen in ETF’s dan hoor ik graag waar ik echt eens moet gaan lezen...

2 opmerkingen:

Unknown zei

Bij Financieel Onafhankelijk Blog kun je veel lezen over ETF`s. De Giro is een aanrader qua kosten

OpnieuwBeginnen zei

Ik ben heel blij met mijn lage hypotheek. Jammer dat ik nog moet betalen, al is het naar mijn eigen BV. Heel blij met de koopsompolis die ik voor 2006 afsloot. Die betaalt tot mei dit jaar als overbrugging 305 euro uit. Blij met bijverdiensten.

Iedere aflossing is er een, het is fijn dat je een mijlpaal bereikt. Met aflossen bouw je bezit op. Dat is al een rijkdom.