Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 9 januari 2019

En ja onder de 195000🍾🍾🍾

Vanmorgen besloot ik om weer 500 euro weg te boeken naar de hypotheek. Er stond nog steeds wel erg veel op de beleggersspaarrekening en de gewone spaarrekeningen zijn ook netjes op peil. Deze had ik iets ervoor al aangevuld naar de door mij gewenste bedragen.
Het is natuurlijk wel erg aanlokkelijk om door te gaan met het kopen en verkopen van de aandelen maar ik besef me dat er ook elk moment weer een daling kan komen en de winst dan allemaal weer verdampt. Nu heb ik een zeker rendement en mijn huis wordt weer een stukje meer van mezelf. Het nog af te lossen bedrag is hiermee onder de 195000 gekomen en daar ben ik best trots op. Ik ben benieuwd of ik het maximaal af te lossen bedrag dit jaar kan gaan halen. Zou wel leuk zijn. Maar denk dat het lastig is. Kan natuurlijk nu ook veel op de foto zetten in huis wanneer we straks in het weekend op de camping staan gaat dat niet meer lukken. Dus morgen er een tandje bij zetten en wellicht een challenge beginnen van elke dag minimaal 5 dingen op MP zetten. Dat zou de boel wel in beweging moeten kunnen trekken daar.
Daarnaast zag ik gisteren ook in mijn spambox dat ik mailtjes gemist had van Panelwizard. Jammer want voor 10 cent per vraag wil ik best wel wat vragen beantwoorden. Heb ze dus nu vanuit de spam weer terug in de mail gezet en hoop dat daarmee t probleem verholpen is.
Vragen beantwoorden kan ik ook prima vanuit mijn campingstoel nl.
Ga zo eens even kijken wat we vandaag gaan doen heb eerst nog een lastig gesprek vanmorgen. De kids zijn vandaag vrij ivm een studiedag. De oudste ging vanmiddag met de meiden uit haar klas zwemmen dus kan ik wat leuks gaan doen met de jongste. Maar eens even zien wat t weer vandaag is en of we even naar de kinderboerderij gaan bv of samen in huis gaan knutselen of gaan bakken.
Ik denk dat ik nog wel ingrediënten voldoende in huis heb voor een cake of een appeltaart. Het is me gelukt om tot nog toe nog niet naar de winkel te gaan...

Geen opmerkingen: