Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 15 januari 2019

Dag twee Opruimen

Vandaag gingen we beide door met t opruimen.
Mijn man wilde graag de garage doen in ik bleef in de woonkamer. Dit omdat er nog t nodige van gister in was blijven liggen. Ik ontdeed een kastje van alles waar we het afgelopen jaar niet naar hadden ingekeken en ik besloot om de speelgoedkist van mijn dochter op de kop te zetten. Dacht voor de tijd de helft kan wel weg maar dit bleek nog mee te vallen. Ze speelt eigenlijk nog wel met bijna alles. Waar niet meer mee gespeeld werd wordt afgevoerd. Ik ben wel druk met het afval scheiden waardoor uiteindelijk eigenlijk er nog best wel weinig richting de stort gaat. Plastic heb ik dan helaas wel in overvloed. Heb al jaren een aversie tegen al die goedkope plastic meuk qua speelgoed. Maar helaas ook via school en vriendinnen sluipt er het een en ander onze voordeur binnen. Morgen wil ik de slaapkamer van de oudste doen. Kledingkast eens even weer goed door wat past er nog en wat kan weg. Als we dit smorgens meteen doen kan ik de stapel met waar ik over twijfel smiddags door haar laten aanpassen.
Het gaat met minder grote passen dan ik van tevoren had bedacht maar we ruimen wel op. Hoop dat ik gewoon door kan pakken nu en als ik straks een ronde heb gehad hoop ik gewoon dat ik dan nog een keer erlangs kan gaan en wellicht er weer meer dingen zijn waar ik afscheid van kan nemen.
Terwijl ik dit tik krijg ik een berichtje over een zitje voor op de fiets. Zelf gekocht bij de kringloop maar past niet op onze fietsen. Leuk meegenomen is de twee euro winst.
Voor winst op de beurs was ik net te laat. Terwijl ik aangaf dat ik wel wilde verkopen zakte het aandeel weg. Helemaal balen dat het aandeel nog verder wegzakte dan mijn aankoopprijs. Dus en geen 70 euro en geen terugkoop op lager moment.
Nou ja we gaan zien wat t morgen wordt.

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Fijn dat het opruimen voorspoedig verloopt. Dat geeft ook meteen een opgeruimd gevoel in je hoofd vind ik altijd.