Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 6 december 2018

Update buffetje

Nou ik heb denk ik alles in huis nu. Heb een pan verse tomatensoep en een pan verse kippensoep gemaakt. Een schaal sategehaktballetjes. Maak wraps met kip of met zalm. Ik heb meloen met ham, mozzarella, tomaat en basilicum. Een rundvleessalade en een zalmsalade. Kleine worstenbroodjes die ik zo in de oven kan gooien en nog van allerlei smeerseltjes voor op brood. Oh en ik heb eerst al koffie met gebak. Denk dat ze de buik wel vol kunnen krijgen.;-)

6 opmerkingen:

Budgetmama zei

Dat klinkt al een lekker buffetje.
Dat gaat helemaal goed komen!

marijke zei

Klinkt heel goed! Geniet ervan morgen. En alvast gefeliciteerd.

Op naar een koophuis zei

Klinkt heerlijk! Gefeliciteerd met je dochter.

Original handmade by Janneke zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
Een gezellige dag toegewenst. En volgens mij gaat de visite met een rijkelijk gevulde buik naar huis ;-)

Groetjes Janneke

Nicole Orriëns zei

Hmmm lekker! Wat voor gebak is het ?

nicole@huisvlijt

Superkanjers zei

Je hebt het goed geregeld, fijne verjaardag!