Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 14 november 2018

Voor 27,50 euro gratis boodschappen

Deze week had ik een mazzeltje. Ik kreeg via de postcodeloterij een bon waarmee ik voor 12,50 euro aan boodschappen mocht doen. Daarnaast had ik een klacht ingediend bij de Lidl en deze klacht werd helaas klacht op klacht doordat men de geboden oplossing niet na kwam. Uiteindelijk ontving ik hiervoor 15 euro shoptegoed. Dit zie ik als extra en heb het geld naar de hypspaarrekening geboekt. Aangezien het bedrag op 6 euro na nu 100 euro bedroeg beloonde ik mezelf met 6 euro en heb dus alweer 100 euro overgemaakt naar de hypotheek. Waarschijnlijk is mijn geldverstrekker niet al te blij met al die kleine aflossingen ze moeten elke keer berekenen hoeveel rente ik teveel betaald heb in de afgelopen maand. Maar ik ben blij en vind het heerlijk om weg te boeken zodra er 100 euro staat. Heb nu meerdere geluksmomentjes. 1 de boeking op zich, 2 het bijwerken van de huidige stand op mijn blog, 3 de brief dat mijn bank het bedrag ontvangen heeft, 5 de brief waarin het bedrag in mindering is gebracht op de hypotheek en de nieuwe rentestand, 6 het aanpassen van de bespaarde rente naar mijn automatische overschrijving en op de dag wanneer de automatische afschrijving van die rente weer plaatsvind. Nu ik t opschrijf snap ik waarom ik zo om me heen aan t kijken ben naar manieren om geld binnen te hengelen voor die aflossingen. ;-) Fijne dag allemaal Oh ja nog 15 streepjes dan is mijn eerste pagina vol...

5 opmerkingen:

Op naar een koophuis zei

Lekker bezig! De romslomp houd mij inderdaad wel tegen om kleine bedragen af te lossen.

Nicole zei

Bij mijn hypotheek verstrekker kan ik alleen per €500 aflossen. Laatst wilde ik €750 aflossen maar dat kon niet.

geldover zei

Oh wat jammer zeg. Zou er een klacht voor aanmaken. Ze zijn nu juist het aflossen zo aan het promoten en dan toch aan zulke standaarden vasthouden. Misschien als meer mensen gaan roepen dat ze het niet prettig vinden dat ze wel op andere ideeen komen

Nicole zei

Dat is inderdaad een idee, bedankt!

Anoniem zei

Hallo, kan iemand mij die vakjes tek uitleggen incl kleur..adriedevries@ziggo.nl