Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 13 november 2018

Makkelijk 147 euro verdiend

Vandaag belde ik met onze telecomprovider en vroeg per welke datum ik weg mocht. Kreeg een uiterst vriendelijke vrouw aan de telefoon die samen met me naar het pakket keek en er evt wat uit wilde halen. Het pakket dat we hebben past me echter uitstekend, echter de prijs niet. Na even wat gesproken te hebben had ik beet. 6 maanden korting te weten 24,50 euro per maand. Bij deze ook al ben je dus tevreden over de service ga het gesprek aan en beding zelf ook die korting. Je bent een dief van je portemonnee als je het niet doet. Ik ga straks fijn 6 boekingen naar de hypotheekspaarrekening inplannen. ;-)

5 opmerkingen:

Ingrid zei

Deze korting hebben wij ook 2 weken geleden gekregen.
Wij zijn al jaren abonnee en altijd de volle prijs betaald.
Wel erg dat het zo moet, vind je ook niet?

Lot zei

Vorige week ging ik de energie vergelijken en kwam eigenlijk op hetzelfde uit als ik nu betaal. Toen ik mijn huidige contract bekeek zag ik dat dat ook al 2 jaar "verlopen" is, ga morgen maar eens bellen of ik een gunstiger aanbod kan krijgen

Marie-Louise zei

Goed hoor dat je dat gelukt is. Ik ben zelf altijd wat verlegen om dat soort zaken aan te pakken, maar het loont wel degelijk, zoals bij jou blijkt. Ik ga maar eens moed verzamelen.

geldover zei

Gewoon bellen en vragen per wanneer je weg kan. Stiltes laten vallen om aan te geven dat je aan t denken bent en blijven aangeven dat je het te duur vindt en daarom rond gaat kijken.....

Budgetmama zei

Wat fijn zeg!
Altijd leuk korting😁