Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 6 november 2018

En weer een kleine aflossing

Vanavond maakte ik weer 160 euro over naar de hypotheek. Dit bedrag stond alweer op de spaarrekening en kan natuurlijk wel wachten tot einde van de maand, maar krijg op de spaarrekening zo goed als geen rente terwijl er aan de andere kant wel betaald moet worden. Als ik het halverwege de maand al wegboek scheelt het me 15 cent. En ja ik ben iemand die ook voor de rode centen me buk. Van t weekend nog 5 cent die op de grond lag opgepakt en 50 cent die in t karretje was blijven zitten bij de nieuwe supermarkt. Er was niemand in de buurt van wie die kon zijn dus dank je wel. Morgen haal ik een tweedehands printer op, draadloos. Nu ga ik elke keer naar mijn zwager om een kopie te halen. De oudste komt echter nu ook steeds vaker dat ze een printer nodig is voor school. Had eerst op internet gekeken naar een nieuwe, maar bedacht me toen dat ik er de ballen verstand van had. Dus even aan mijn zwager mijn keus voorgelegd en die wees me op de dure inktpatronen die bij dat toestel hoorden. Uiteindelijk gaf hij me een link via MP en die kan ik morgen ophalen. Compleet met inktpatronen. Morgenmiddag komt een oud collega van me de meiden op de foto zetten. Zij blij voor haar portefeuille en ik blij omdat ik dan foto’s van mijn meiden heb.

Geen opmerkingen: