Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 18 oktober 2018

Vandaag de eerste hokjes gekleurd

Vandaag de eerste hokjes gekleurd. En niet een paar maar 217 hokjes wel te verstaan. Deze zijn dan ook per vandaag naar de hypotheek overgemaakt. De 17 euro’s stonden al Op de spaarrekening stond al 17,50 van de marktplaatsverkopen. Daarnaast kreeg ik 200 euro gestort. Dit heb ik anderhalf jaar geleden uitgeleend aan iemand die t toen heel hard nodig had met de gedachte denk niet dat ik t terug zal zien. Dat het nu wel gelukt is is een reden voor mij om t af te lossen daar ik het als extra zie. Op dit moment staat er nog 50 cent op de rekening en daar komt morgen als het inderdaad wordt opgehaald nog een 8 euro bij voor een wandrek. Vandaag nog niets op marktplaats gezet, misschien morgen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik verkocht 2 boeken op marktplaats en kon 15 euro op de hypotheekrekening zetten.
Alle beetjes helpen :)
Groet, Ikkelien

geldover zei

Oh heerlijk zeg. Lekker en een mooi bedrag voor twee boeken. Die lopen hier niet heb boeken voor een euro op FB groepen staan en nog is er geen belangstelling voor.