Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 20 oktober 2018

Ja hoor we gaan aftellen

Zo blij. Heb t voor elkaar om in de kantlijn af te gaan tellen. Extra stok voor me achter de deur om bezig te blijven met spullen te verkopen. Vandaag weer het nodige op MP gezet. Gisteren is inderdaad het centenbakje opgehaald. Die 5 euro is er ook al vanaf, het gietijzeren rek is nog niet opgehaald, we hopen dat van uitstel geen afstel komt want de koper gaf aan dat ze deze week aan zou komen. Vandaag heb ik een afspraak gehaald voor een grote etagère, deze wordt maandagmorgen gehaald voor 15 euro is de afspraak. Vijf minuten nadat ik de afspraak had staan bood een ander twintig dus mocht deze maandag niet gehaald worden dan heb ik nog iemand achter de hand. Ik heb nu nog een gas water en licht bakje van brabantia maar moet heftig op zoek naar t sleuteltje. Hij is wel open, maar krijg voornamelijk reacties met de vraag of ik t sleuteltje nog heb. Morgenvroeg maar eens even op jacht daarvoor. Misschien kom ik op zoek naar het sleuteltje wellicht wel andere zaken tegen die nog verkocht kunnen worden. Moet sowieso nog de meterkast ontruimen want ze willen hier maandag een slimme meter plaatsen.

Geen opmerkingen: