Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 15 oktober 2018

Het afgeloste bedrag tot nog toe

Vandaag maar weer eens een stukje over de hypotheek aangezien ik deze echt de nek wil gaan omdraaien. Vandaag maar eens kijken wat we in de afgelopen tien jaar hebben afgelost. In totaal is dit het mooie bedrag van een dikke 35000 euro. 3500 euro per jaar in mijn gedachten was t al veel meer. Maar later besefte ik me dat we over een periode van meer dan drie jaar twee hypotheken hebben gehad omdat we de oude woning net te koop hadden gezet voordat t woordje crisis in beeld kwam en niemand meer durfde te kopen. Daarnaast bedenk ik me dat er nu ook bijna 70000 euro in de spaarpot zit en al met al er dus al een stuk van 100000 weg is als we die morgen ook zouden aflossen. Op dit moment is dan de totale schuld nog 200000 euro. Dus ik moet 200000 dingen verkopen voor een euro vanuit mijn huis om De hypotheek in te lossen en tevens mijn huis lekker op te ruimen.(of 200000 mensen vinden die me een euro op de rekening zouden willen storten😜. Misschien toch maar eens een schrift maken met 200000 vakjes maakt t zo lekker inzichtelijk. Had heel lang een schrift waar elk vakje 50 euro was, maar zeg nou hoe meer vakjes je mag inkleuren des te beter toch? Ik ga even verder kijken naar hoe to live morgagefree (tip via het rijke wijf) en dan 25 dingen zoeken en deze op marktplaats en Facebook plaatsen

2 opmerkingen:

Christel | Het rijke wijf zei

200.000 vakjes is wel gaaf. 20.000 van 10 euro zou ook kunnen :) Heb je al gekeken?

nicole orriens zei

Stel je voor dat je op die manier je hypotheek kunt aflossen. En je ruimt ook meteen je huis op!