Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 20 september 2018

Vanavond heb ik alvast voor aankomend winter geld uitgegeven voor een uitstapje. Via https://www.socialdeal.nl/   Heb ik een bon gekocht zodat ik met t gezin en nog een kindje uit een ander gezin bij t zwembad naar binnen mag voor 7 euro. Vandaag kan je nl met code autumn een bedrag verzilveren van 2,50 euro. Deze liet ik aftrekken van de deal om met zijn allen in t zwembad van Wezep te gaan zwemmen. De 2,50 euro is op bijna alle acties te verzilveren. Met deze bon hoef je niet van tevoren te bespreken bij sommige deals is dit wel verplicht. Ben benieuwd of iedereen bekend is met social deal en of jullie er ook leuke aanbiedingen hebben gescoord.

1 opmerking:

orriens nicole zei

Ik kende dit nog niet, en het klinkt goed en bovendien sympathiek zeg. Dank voor de tip!