Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 4 september 2018

Ritme krijgen

Heerlijk de kids weer naar school toe, ze waren er zelf ook helemaal aan toe.
Jongste mag nu maandag en dinsdag hele dagen dus heb ik meer tijd.
En dat is nodig ook want heb mijn huishouden weer eens behoorlijk laten verslonzen en t is behoorlijk uit de hand gelopen.
Schaam me om t te zeggen maar op mijn slaapkamer is nu bv nog een klein paadje om in t bed te komen. Reden onze kledingkast hield t niet meer dus er ligt meer uit dan in. De kleding en t beddengoed dat we in de caravan hadden heb ik ook op stapels liggen. Ik moet nodig beginnen om orde te krijgen, maar als ik de kamer op loop zakt de moed
me bijna meteen in de schoenen. Soms denk ik ik begin gewoon en alles wat ik heb gedaan heb ik dan maar gedaan. Echter de was blijft natuurlijk komen en t jongt zo weer aan op de plek die ik dan net had uitgezocht. In mijn hoofd weet ik dat er meer weg moet en kan zodat ik t netter en overzichtelijker kan houden. Nu de stap nog zetten om door te pakken.
Heb net t eten voor vanavond vast klaargemaakt. Gisteren was ik zo moe dat ik op de bank in slaap was gevallen en pas om half zeven wakker werd. Toen moest ik de aardappels nog schillen en de gehaktballen nog draaien. Allemaal wel gedaan maar vind t zelf niks aan als de kids bijna meteen na t eten naar bed moeten. Vandaar nu de vooruitziende blik en t vast klaargemaakt.
Nou ga ik nog een half uur op onze slaapkamer aan de slag want t is zo weer tijd om bij school te moeten staan.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Google eens op flylady. Zij heeft al veel mensen (vrouwen) in dezelfde situatie geholpen orde in hun huishouden te krijgen. Ik vind haar ook inspirerend.
Succes!
WG

Genoegzaam zei

Haha, de was die 'aanjongt'. Ik snap precíes wat je bedoeld...

Anoniem zei

heb vandaag precies dezelfde ervaring als jij met de slaapkamer. Als ik er binnen loop zucht ik: Waar moet ik beginnen?Voor de grotere kids is het een dumpplaats, alles wat ze niet meer willen wordt op onze slaapkamer gezet. Maar ooit komt het goed!!

Anoniem zei

Zo herkenbaar!Mijn slaapkamer is ook zo'n dumpplaats voor iedereen. Vanochtend weer een poging gedaan maar haak dan weer af. Straks weer een half uurtje ertegen aan. Ook heb ik veel te veel kleding er moet gewoon veel weg(dat vind ik dus heel moeilijk!). Daardoor stagneert alles. Want dat vind ik zonde en wil ik dan via MP gaan verkopen. Ooit komt het goed!Moed houden hoor. En de kids zijn net begonnen met school dus iedereen moet weer zijn/haar draai vinden. Dus we moeten mild voor ons zelf zijn!

maria vero zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.