Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 19 september 2018

Hand toch van de knip af en hoe...:

De hand ging vanavond echt van de knip af. We hebben nl een supergave caravan gekocht.
We hadden nl samen besloten dat we wilden kijken naar een grotere caravan. Ik wilde dit in eerste instantie niet maar besloot op een gegeven moment dat wat meer bergruimte in de caravan inderdaad wel lekker zou zijn. Maar gaf direct mee dat ik alleen akkoord zou gaan als onze voortent niet smaller zou worden. Onze huidige tent heeft nl de heerlijke diepte van 3,5 meter en dat vinden we maar wat prettig. Koken doe ik nl in de voortent en niet in de caravan. Hier heeft mijn zwager een heel mooi aanrecht van steigerhout voor gemaakt. In eerste instantie viel ons oog op de hobby 520 tqm, een prachtige indeling die zeker veel ruimte zou geven. Maar qua budget kwamen we dan op een caravan van een dikke 20 jaar oud uit waar dan nog de ruimere voortent bij gekocht moest gaan worden. Waarbij ik overal alarmbellen hoorde rinkelen want als je zelf de verkeerde omloopmaat pakt en je tent past niet kan ie niet terug omdat ie dan niet nieuw meer is. Op een gegeven moment zag ik een hele mooi staan van schrik niet ruim zes meter met diepe voortent en nog geen 15 jaar oud. Prijs viel wel iets duurder uit maar ja alles supermooi netjes en zeker passend. We hebben vanavond dus de knoop doorgehakt. Nu de eigen nog verkopen en dan wellicht toch nog in de herfstvakantie een weekje in de nieuwe caravan zonder de voortent ervoor maar dat is bij deze knoeperd ook niet nodig....

1 opmerking:

Anoniem zei

Waarom zo een grote caravan?
Ik weet niet met hoeveel personen jullie zijn.
Ik zou zelf niet veel geld uit willen geven voor een grotere caravan en zeker niet voor wat meer bergruimte.
Wij hebben een kleine KIP met toilet en vast bed en dat is voor ons genoeg.
2 personen en en 3 hondjes.