Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 25 augustus 2018

Thuis

Vrijdag met de middag zijn we thuis gekomen. Auto was echt volgeladen. Zo vol dat we de kringloopwinkels onderweg niet meer hebben aangedaan omdat we bang waren iets van onze gading te kunnen vinden en we t dan niet meer mee konden nemen. Echt alle gaatjes en hoekjes zaten vol. Ik besloot nl ook al veel textiel weer mee te nemen en ook al eten waarvan ik wist dat we daar de komende weken geen gebruik meer van zullen maken.
Gelijk de was gesorteerd, de witte was bij mijn moeder gelaten want die zou de kookwas draaien. Heerlijk we belden mijn vader dat we met een half uur thuis zouden zijn en die vroeg of we al zin hadden in macaroni dan zou hij die nog even snel klaar maken. Helemaal goed warm eten al achter de knopen om half twee toen we weer naar huis reden. Wat is het dan heerlijk om een negen kilo trommel te hebben. Ik besloot om alles maar op t langste programma te draaien want dat is t voordeligste en ik kon toch maar twee wassen tegelijk drogen aan de lijn en op de droogrekken. Rest kon dan mooi door naar de zaterdag. Wil de droogtrommel eigenlijk nog niet aandoen want als t gratis kan is dat beter. :-)
De jongste heeft nog lekker een nacht bij haar zus op de kamer geslapen. Bij elkaar logeren noemen ze het. Helemaal leuk als ze zo moe zijn dat ze meteen gaan slapen.
Vandaag hebben we ook zes nieuwe fijne campingstoelen opgehaald voor volgend jaar. Wat we nu op de camping hebben staan is van alles wat maar er zijn een aantal stoelen die niet al te best meer zijn. Voordat we er duur aan moeten dus nu op marktplaats kijken om ze goedkoop te kunnen scoren
bij mensen die ophouden met kamperen. Bij ons in de buurt stond er een stoel van t merk dat we willen en die haalde mijn man vanmorgen op. Bij aankomst bleek de man er nog een te hebben en ook deze mocht vast mee. Heb t geld direct naar de man overgemaakt. Mijn man heeft de mobiel bankieren app zelf ook maar helaas weet nog steeds niets mer er mee te doen dan te kijken wat er op de rekening staat. Vanmiddag zag ik vier stoelen voor 65 euro, hoogst bod stond op 51 euro en de vraagprijs was 65. Wat ik een koopje vond en de beste man direct vroeg of ze dit weekend opgehaald
mochten worden. Geen reactie maar na een uur ong bood er iemand een euro hoger. Hierop besloot ik te kijken of ik de man kon bellen en deze gaf aan dat we ze s avonds mochten ophalen als ik de vraagprijs geboden had. Blij blij blij dus. Morgen even de hogedrukreiniger voorzichtig over de zittingen en klaar ben ik.
Nu heb ik besloten ook nog achter een setje voor achter t huis aan te gaan. Heeft geen haast maar denk nu de meeste kans te hebben om ze voor een leuke prijs te scoren.
Mijn tip van vandaag is dus zoek je iets van kampeerbenodigdheden kijk nu op MP zodat je er voor een leuke prijs aan kan komen. Heb nu zes stoelen met twee stukken om er ligstoelen van te maken voor dezelfde prijs als anders een stoel kost.

2 opmerkingen:

nicole orriens zei

Na het seizoen is inderdaad altijd een goed moment om in te slaan!

maria vero zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.