Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 29 augustus 2018

Feestjes en verjaardagen

Aankomende zaterdag hebben we een feestje met bbq. We zijn uitgenodigd omdat de oomzegger van
mijn man de woning op orde heeft en ze beiden jarig zijn geweest. Maar nu zit ik ket t dilemma. Wat geef ik als cadeau? Normaal gesproken geven we met verjaardagen tien euro echter waren we hier de laatste jaren niet uitgenodigd omdat hij op een kleine kamer woonde. Ik twijfel heel erg tussen geld in in envelop en doe ik dan drie keer t bedrag omdat er drie redenen zijn voor een feest? Of maak ik een mand met allerlei lekkers erin voor hen beiden? Flesje wijn, lekkere biertjes, nootjes, chippies en dat soort gein.

Wij geven als volwassenen elkaar altijd 20 euro en voor de
kinderen tien euro. Voor mij is de grootste uitdaging een cadeau te vinden binnen dit budget wat echt bij de ontvanger past. Gedurende het jaar de oren open houden wat de wensen zijn of welke plannen er zijn en daar dan een passend cadeau bij kopen. Deze uitnodiging zag ik niet echt aankomen en daarom moet ik nu op t laatste moment nog iets verzinnen. Wellicht dat ik vanmiddag nog even bij de kringloop aanga. Soms geeft dat me inspriratie voor een cadeau. Aparte pot voor buiten bv met een mooie plant erin. Al heb ik al gezien dat hun smaak behoorlijk strak is. 
Hebben jullie nog ideeen? Zal zo ook eens even
Pinterest raadplegen...:

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zou het zelf wel leuk vinden om een mand met boodschappen te krijgen! Daar heeft iedereen wat aan en het ziet er vaak leuk uit. Op een rommelmarkt of een kringloopwinkel kan je leuke manden scoren voor weinig geld, wat leuke boodschapjes erin, folie erom en versieren met lint en een mooie kaart erbij met goede wensen!

Anoniem zei

Mooie houten (borrel)plank, met flesje wijn, nootjes, kaasje, worstje etc.

nicole orriens zei

Ik vind het idee van de mand met allerlei lekkere dingen het leukst!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.