Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 18 januari 2018

T kan vreemd lopen

Zo een tijdje niks gepost en dan nu ineens redelijk veel te vertellen.
Waar ik in de vorige blog al aangaf dat er een reorganisatie aan zat te komen en ik weer in de onzekerheid zat over baanbehoud zijn de kaarten geschud. En ik ga zelf aangeven dat ik vooraan in de rij wil staan met een opstapregeling. Waar ik dit een aantal maand geleden nog nooit had bedacht weet ik nu heel zeker dat ik niet ga wachten op het moment dat ze zeggen dat ik moet gaan maar zelf de keus gemaakt dat t genoeg is geweest. Ik kan me niet vinden in de toekomstplannen van het bedrijf  ben er van overtuigd dat de klant niet meer gaat krijgen wat die verdiend en wil me er niet met een Jantje van Leiden af moeten maken terwijl ik van mening ben dat de klant een goed en gedegen advies nodig heeft.
Sinds ik het besloten heb begin ik als een malle te dromen wil ik ineens alles in huis 360 graden omdraaien kortom mijn hele leven staat even op de kop.
Op de vraag wat ga je doen? Heb ik werkelijk geen flauw idee. Vlieg alle kanten op. Als eerste wens ik tot rust te komen en weer mijn eigen ik te worden. Tijd voor mij en voor mijn gezin te kunnen nemen. Hoe het voelt? Over t algemeen als een opluchting en een bevrijding met hier en daar een depri moment vanwege de onzekerheid wat nu.
Maar weet zeker dat ik er weer ga komen en waar dat zien we dan wel weer.
Jullie horen....

3 opmerkingen:

anja zei

Ik hoop voor je dat je je rust krijgt, en een goede opstapregeling. En uiteindelijk weer werk waar je met veel plezier bezig bent!

Adrianne - Aad Actief zei

Spannend zeg, heel veel succes in alle keuzes!

maria vero zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.