Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 7 november 2017

Zelf geurzakjes maken

Ik heb vorige week een boodschappenpakket gewonnen bij onze plus. Het was de eerste keer dat ik daadwerkelijk iets won via Facebook. Blij haalde ik t pakket dan ook op. Bijna alles komt hier op en wat ik echt niet kan gebruiken heb ik al aan iemand weggegeven die er wel gebruik van maakt. Er zat ook een probeerzakje unstoppables in. Dat zijn een soort halve erwtjes die je was een geurboost zouden moeten geven. Dit bracht me in herinnering dat ik deze ook zelf al in grote pot in Duitsland gekocht in een aanbieding voor 5 euro. Had ze tot dan toe eenmalig bij de was gedaan maar ik moet zeggen dat ik er niet erg blij van werd.
Het kleine zakje dat in de doos zat heb ik vanmorgen in een klein cadeauzakje dat ik op Ali express per 50 heb besteld gedaan en die onder de wasbak in t toilet gehangen. En toen ik thuiskwam rook t heerlijk in de gang. Heb net nog wat zakjes gemaakt die ga ik her in der in huis ophangen. Er hangt er nu ook een aan mijn nachtlampje. Heerlijk zonde om ze te verwassen.

7 opmerkingen:

anja zei

Wat leuk om zo'n pakket te winnen, en wat een goed idee, om het in zakjes op te hangen in je huis. Ik heb er wel eens naar gekeken, maar ik vind het nogal prijzig om een keertje uit te proberen. Maar ik begrijp dat het in Duitsland veel goedkoper is? We wonen zo'n 15 km van de grens, dus misschien toch eens een keer over de grens onze boodschappen gaan halen?

Kopka zei

Wat een goed idee!

Groene Glitter zei

Dat is een goed idee! Bedankt voor de tip.

Nicole Orriëns zei

Wat een snoezig zakje is dat geworden. Ook leuk als cadeautje vind ik!

Anoniem zei

Een handje in de stofzuiger is ook lekker!

Budgetmama zei

Leuk idee,
Nu heb meer een stuk langer plezier van.

sanpiseth40 zei

I think this is one of the most significant information for me.
And i’m glad reading your article.
But should remark on some general things, the web site style is perfect,
the articles is really great : D. Good job…
ผลบอลเมื่อคืน