Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 1 oktober 2017

Guilty pleasure

Qua tv kijken heb ik een quilty pleasure en dat is woonprogramma's kijken. Favoriete is tv woonmagazine en dan met name de huizen die door Marcel Wanders zijn ingericht. Prachtige luxueuze uitstraling. Daarnaast eigen huis en tuin, maar ook huizenjacht en dat nieuwe programma dat de kea sponsort en waarbij meerdere ontwerpers een ruimte moeten gaan aanpakken. Ook die Engelse tv programma's waarbij ze huizen helemaal verbouwen. O ja en verbouwen en verhuizen. En nog veel meer waarbij ik momenteel niet op de naam kan komen.
Wat zou ik graag zo'n droomhuis hebben en dan vooral een woning die zo lekker showroomachtig blijft. 
Onze woning op zich is trouwens niks mis mee, maar om alles in te richten en t bij elkaar aan te laten sluiten is nog wel eens een probleem.
Die programma's maken dat ik er weer lekker even over kan nadenken en dan vervolgens te bedenken dat ik kids heb die lekker willen kunnen spelen. Af en toe een keer op de bank willen springen en waarbij de jongste met liefde haar laarzen leegt op t vloerkleed om aan mam te laten zien hoeveel zand er wel niet in de laarzen zit.
Die kamer wellicht ooit als ze de deur uit zijn....

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Er moet iets te dromen overblijven voor later. Kijk trouwens zelf ook heel graag naar dit soort programma,s.

Lot zei

Bedoel je Homes under the Hammer of Escape to the country?
Er was ooit een programma dat ene Kevin presenteerde over hele bijzondere verbouwingen en nieuwe woningen bv van leem of stro, dat vond ik ook zo leuk.

geldover zei

Die laatste idd is op rtl 7 geloof ik nu of net 5 mensen die domweg beginnen en wel zien wat er op t pad komt

Unknown zei

Dat programma heet 'de grote verbouwing' en is inderdaad heel fijn om te kijken!