Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 28 september 2017

Het gaat lekker

Ik heb de afgelopen twee weken goed de hand op de knip kunnen houden. Ren snel en met oogkleppen op door de supermarkt km brood fruit en verse groente te halen. En voor de rest doen we t met wat we nog in huis hebben.
Vanmiddag lekker een grote stapel pannenkoeken gegeten. Kinderen enorm genoten en ik was weer een blije mama. Als toetje een waterijsje. 
Verkocht vandaag een paar schoenen voor negen euro via FB had ze voor me dochter zelf gekocht op het einde van een rommelmarkt voor een euro. Ze zijn dus meer waard geworden door t dragen. Je kunt nog steeds niet zien dat er op gelopen is trouwens. Zool en schoen blijven erg netjes. MAandag werd er een warmtekussen voor je nek opgehaald voor tien euro. De camping deed t verzoek om de helft van t campinggeld voor eind oktober te voldoen en de tweede helft voor eind november. Ze hadden twee handige linken bijgevoegd zodat ik t met iDeal kon overmaken. Dit beloonde ik door meteen op beide linken te drukken en te betalen. Vet ideaal zou willen dat iedereen die geld van me wil het via zo'n link aanbood. Ben echt slecht in betalen als ik t zelf moet invoeren denk dan komt wel en van uitstel komt dan vaak afstel.
Vanmiddag gaan we naar logopedie toe.breekt zo lekker je dag😒. Wil vanmiddag eens even lekker op onze slaapkamer aan de slag. Lekker opruimen en de douche aan kant maken. Krijg morgen wel hulp maar wat aan kant is is weg.

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Fijn dat het financieel zo naar wens gaat!