Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 6 september 2017

Eerste werkweek zit erop

Zo mijn eerste werkweek zit erop. Tenminste mijn betaalde werkweek dan hè.:-)
Ik vond t lastig omdat ik erg aan t nadenken ben over of deze baan nog bij me past en wat ik verder wil doen als ik een ander besluit ga nemen. 
Ik maak me nu op voor mijn tweede deel van de week mijn onbetaalde deel zeg maar. Die bestaat morgen uit was wegwerken onze slaapkamer weer zo op orde maken dat het inderdaad een fijne ruimte om te slapen wordt en niet het grote gooi daar maar even neer we ruimen t later wel op hok. Later is morgen geworden en ik kan dan mooi even uittesten hoeveel deze mama kan doen als dochter op school is. :-)
De bedoeling is om maximaal te knallen.
Van t weekend wil ik ondanks dat ze minder weer afgeven toch naar de camping toe heb daar bijna al mijn kleren liggen moet t echt met een lange broek doen nu. Leve de bedrijfskleding van t werk zo heb ik toch twee broeken deze week gehad. En t weer ach we zien wel als t pijpenstelen regent gaan we lekker naar t zwembad.
Tevens moeten we nog kijken hoe t staat met de stroom in de caravan omdat we nog steeds niet weten welke schade we hebben nadat ze 385 volt door de leiding hebben gegeven. Camping maakt een brief en iedereen zou naar de eigen verzekeraar moeten gaan maar wij hebben onze caravan niet verzekerd dus wil kijken of mijn rechtsbijstand kan aangeven wie ik wel aansprakelijk kan stellen als er schade is. Zo niet dan hebben we pech gehad het is niet iets onoverkoombaars gelukkig.
Hopenlijk is t een kwestie van de knoppen omzetten en zijn ze op tijd omgeslagen. 
Het geeft ons gelijk weer de ruimte om zondag een kofferbak met spullen mee terug naar huis te nemen.
Nou ga een was bijeen zoeken kan ik die vannacht in de kamer laten drogen.

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Vind je het werk op zich wel leuk om te doen?