Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 31 augustus 2017

Weer op gang komen

Na zes weken alleen het hoognodige te hebben gedaan moet ik nu weer aan de bak. En dat is best lastig merk ik. Mijn dochter van 4 gilt de hele dag mama mama mama (op de camping deed ze haar eigen ding en t nooit opgemerkt) en waar ik denk die hoe is aan kant ik begin aan de volgende hoek denkt zij die hoek is klaar ik zal er eens even een bende van maken.
De was is nu bijna allemaal gedaan denk nog een trommel of twee. 
In mijn hoofd wil ik teveel merk ik ik wil t liefst alles tegelijk. Zoals gewoonlijk wil ik weer ontspullen.  Stapje voor stapje gaat me dat best lukken maar t lukt natuurlijk niet in twee dagen. Ik zet een doos op de overloop en wat ik tegen kom wat weg kan leg ik daar in. Bijna de hele kledingkast van de jongste kan eruit. Ze is flink gegroeid en alles is dus te klein. We moeten dus nog op kledingjacht.
Verder zie ik overal kleine spinnenragjes ze hebben ook vrij spel gehad zes weken lang. Qua eten zitten de kasten vol, had ik voor de vakantie ook al maar nu ook weer t nodige meegenomen van de vakantie. Ik ga dus maar eens uit de voorraad leven de komende weken.
Nu ga ik mezelf een schop onder mijn kont geven want er moet echt het nodige  gedaan worden.

1 opmerking:

Adrianne - Aad Actief zei

Doe rustig aan ;). Alles met babystapjes, dan kom je er vanzelf...