Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 23 april 2017

Kort weekend camping

Benieuwd hoe het gegaan is met mijn 20 euro? Nou niet... ik slappe dweil. We reden zaterdagmorgen richting de camping en waren er met de middag so far so good. Ik had de gourmetschotel mee, we hadden t vlees er al op liggen toen ik ineens zag dat de varkenshaas er niet al te fris uitzag. Vreemd want de schotel was in principe een dag over de datum. Nou mag dat normaal geen probleem zijn maar nu vertrouwde ik t niet en ik zag ons al om beurten naar t toiletgebouw moeten rennen. Zekere voor t onzekere genomen en dus de hele bak weggekieperd. Plan B had ik niet maar man en kids wel honger en dus met t hele spul in de auto naar een eettent. Kids hadden voorkeur want ze wisten dat ze ergens een kidsmenu hadden met speeltje en snoep. (Slim gedaan van de onderneemster) Daar we er vorige keer nog lekker aten vonden we dit keer de schnitzels allesbehalve lekker. T was een in elkaar gedraaid ding dat even snel gefrituurd werd. Wij zijn waarschijnlijk verwend want in t andere restaurant waar we de vorige keer waren was t een flinke lap echt vlees dat om en om in de pan werd klaargemaakt met apart saus erbij.en ook de aardappels waren daar lekker gekruid nou ja aardappels de lekkere frieten.
Zondag daarentegen heb ik de hand goed op de knip kunnen houden. Had voldoende mee van huis en besloot om thuis warm te eten bij terugkomst. Heb een heerlijke pasta in elkaar gedraaid voor man en mij met zalm lekkere groenten en kruidenkaas en ik heb de kinderen zelf een pannenkoek gemaakt. 
Best een beetje trots op mezelf. Voor morgen heb ik een pak rode kool met appeltjes uit de vriezer getrokken. Gelijk een pak gekruide kippenvlokjes gepakt, maar twijfel of ik doe er morgen bij doe of mijn beide meiden een groot plezier ga doen met een gehaktbal erbij.
Dan schuiven we de kip door naar dinsdag. Wordt dan lekker nasi denk ik.Misschien een extra grote portie maken zodat ik er twee keer van kan eten.
Het was van t weekend koud op de camping kids hebben t er weer heerlijk gehad met t animatieteam. De jongste dochter staat smorgens op en wil direct weer heen. En t animatieteam geeft aan t een heerlijk kind te vinden. Altijd fijn om te horen.
Straks eens even de was sorteren kunnen we morgen weer beginnen met opruimen, schoonmaken en klaarmaken voor t volgende weekend. Schone kleren gaan direct weer terug in de campingtas. Ga nu echt mijn lijmpistool meenemen. Er is zoveel moois te vinden waar ik wat van kan maken. Heb er echt ook al weer zin in. En morgen is t payday, kunnen we eindelijk weer eens de spaarrekening gaan aanvullen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Brrr! Kamperen is mij nu nog veel te koud. Ik heb er wel veel zin in, om weer weg te kunnen - nog even wachten tot de temperatuur aantrekt! Mrs. H te B.

Vlijtig Liesje zei

Die eerste keer was ook wel overmacht doordat het vlees niet meer goed was. Ik vind jullie weekenden gezellig klinken!