Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 6 maart 2017

Gratis Appelsientje

Willen jullie ook graag Appelsientje uit proberen? Dat kan.
1 Koop een pak Appelsientje regulier
2 ga naar www.appelsientje.nl/geldterugacties
3 Log in of maak een account aan.
4 Volg de instructies voor de Appelsientje actie en ontvang je geld terug.
Let op bewaar je kassabon. BInnen 14 dagen ontvang je je geld terug op je rekenin. De actie loopt van 24 feb tm 7 april 2017.

Mijn jongste dochter vind de appelsiene heerlijk. Persoonlijk merk ik dat dit sap veel zoeter is dan het huismerk dat ik normaal koop. Proeven jullie verschil en vinden jullie deze dan lekker of juist een ander merk?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik doe altijd half sap, half water. Scheelt in de zoetigheid, en je kunt veel meer drinken voor dezelfde calorieën! Mrs. H te B

Vlijtig Liesje zei

Bedankt voor de tip. Dat is toch weer mooi meegenomen.

Unknown zei

Grappig! Mijn moeder doet dat ook altijd. Ze noemt het 'appelsap - light' ☺