Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 1 februari 2017

Money talks....

JEindelijk de grote tafel eens helemaal schoongeveegd. Nu zo proberen te houden. :-)
Ik vond er een hele mooie agenda op A4 formaat. Oh ja dat was waar ook ik zou elke dag iets opschrijven om dankbaar voor te zijn was t idee erachter.
Met de caravan in gedachten( had ik al gezegd dat ik bijna nergens anders meer aan kan denken 😇) bedacht ik me dat ik daar leuk in kan bijhouden wat er allemaal gebeurt rondom de caravan maar ook wat t kost en wellicht (ooit) gaat opleveren. Ben bezig om kleine dingen te verkopen omdat ik eigenlijk het stageld wil terugverdienen. Van de week verkocht ik een paar wantjes voor een euro en een badpak voor 2,50 euro. Ook besloot ik om de 6,25 die ik bij Vintykids had verdiend uit te laten betalen en ik deed drie kleine taken via ask task wat me ook 2,25 opleverde. Zoals je leest zijn t echt kleine bedragen maar ja wie t kleine niet eert...al met al deze week dus 11 euro. Nu moet ik dus kijken in huis wat er meer weg kan. En in mijn achterhoofd weet ik de kinder-en wandelwagen en de maxicosi kunnen weg en de cabriofix die erbij hoort, maar dat doet nog een beetje zeer. Misschien toch eerst de kledingkast van de meiden eens uitruimen? 
Misschien dat ik morgen al eens even lekker in de achtertuin ga wroeten alles netjes maken achterthuis en ik wil de munt heel graag stekken zodat ik ook op de camping lekker aan mijn eigen muntthee kan. Heerlijk. We hebben nog een dekenkist bovenstaan waarover ik twijfel of meenemen of verkopen. Het nadeel aan deze kist is dat er een bepaald houtluchtje in hangt die ik er niet uit kan krijgen. Hierdoor wil ik er geen eten of kleren in doen maar wat dan wel? 
Nou ja ga nog maar eens even prakkedenken en jullie horen wel van me wanneer de limiet van t stageld bereikt is 

Geen opmerkingen: