Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 23 februari 2017

Heerlijk gekringloopt

Eergisteren had ik met mijn moeder afgesproken om een dag te gaan kringlopen. Heerlijk vind ik dat. We zouden een eindje uit de buurt gaan. Oudste dochter wilde liever bij opa blijven en jongste dochter ging mee. (Bij elke kring is er een hoek met speelgoed en negen van de tien keer staat er wel een klein autootje waarmee ze naast ons door de winkel gaat. Een rollator voor
Oma waar ze op mag zitten voldoet ook😂. We reden dus weg met t plan om een eind te gaan rijden toen mijn moeder ineens aangaf we kunnen hier ook even kijken, Haha uiteindelijk kwamen we niet verder.Deze keer kocht ik een plasemmertje met deksel voor op de camping, een stang met haken om dingen op te hangen in de voortent, een tupperwarebak met grijze deksel, (grijs is t thema vd caravan)vandaar dat ie mee moest. Schoenen met een klein hakje voor oudste dochter wilde ze al zo lang en deze waren door iemand in een rolstoel gedragen want splinternieuw er stonden wel 20 paar maar veel degelijke. Knutselpakket om kaarten te maken. En twee leuke bladen Brocante en dat allemaal voor tien euro. Dat geld was ik anders wellicht aan diesel kwijt geweest. Ik merk wel dat veel kringlopen hun prijzen behoorlijk hebben aangepast  deze is nog goed betaalbaar en heeft vaak nieuw aanbod. We hebben na deze kringloop thuis gegeten en zijn smiddags nog even bij een kringloop 5 km verder gereden. Hier kocht ik een smeedijzeren wandrek waar je drie potten in kan zetten voor drie euro. Denk dat ik daar kruiden in ga zetten iets wat ook redelijk zonder water kan aangezien we natuurlijk veel op  de camping zullen zijn. Hou jij ook van kringlopen en wat koop je er zoal?

3 opmerkingen:

Lot zei

Al jaren fan van kringlopen. Ik koop er echt van alles, vaak kleding ook schoenen en vorig jaar veel tuinspullen o.a. bijzettafeltjes. Ook voor mijn zus en dochter koop ik vaak kleding, zij gaan ook graag met mij mee omdat ik vaak uit de rekken pluk wat ze mooi vinden en passen.
Omdat ik veel spullen heb zelden iets echt nodig dus ik kan wachten tot ik wat echt goeds tegenkom.

marmarel zei

Als ik ergens een kringloop tegenkom, loop ik er graag even binnen. Ik koop er voor mijzelf vaak kleding en ook bijvoorbeeld leuke kadootjes. Ik ga ook weleens met vriendinnen kringlopen. Er kan idd behoorlijk prijsverschil inzitten.
Groetjes, Marijke

sandra zei

Ik ben gek op kringlopen. mijn man wordt er soms dol van als ik er weer een tegenkom.
Ik koop vooral boeken, aparte spellen en seizoensdingen, zoals nu met pasen. De kinderen zijn groot, dus kleding haal ik er bijna niet meer. Wat me wel opvalt is dat de kringloop bij ons een stuk duurder is geworden. In de grotere steden valt het nog redelijk mee, maar daar zijn dan ook meestal meer kringlopen te vinden.