Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 5 februari 2017

Dagje niksen

Vandaag de hele dag lopen niksen. Nou ja op t eten klaarmaken na dan.
Zette nog wat spullen op FB voor de verkoop maar schoonzusje reageerde dat zij belang had dus niets verdiend maar wel iemand blij kunnen maken. En dan is t ook goed. Heb nog drie wassen weggedraaid bedenk ik me nu moet ze nog wel vouwen en in de kasten leggen. 
Aankomende week mag ik drie dagen werken en op donderdag heb ik smorgens en smiddags een afspraak staan dus weer een volle week. Moet dus nog ergens een gaatje vinden om de huishouding in te proppen want als ik zorg dat alles aan kant is vrijdagmorgen kan ik met de schoonmaakhulp verder met de voorjaarsschoonmaak. Toch wel lekker als je weet dat iets goed schoon is.
Misschien toch vanavond nog even de vitrage en gordijnen van t achterraam doen. Het kan maar gedaan zijn.

Geen opmerkingen: