Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 13 februari 2017

Bericht van de bank

Kreeg een brief van de bank ze hebben de 500 euro die ik extra afloste weer verwerkt. Heerlijk per 1 maart wordt er nu 1105,94 euro afgeschreven, das weer 1,42 euro minder dan de afgelopen maanden. Nog 77484,37 euro te gaan (aflosvrij deel) dat scheel
Me dan nog 162,61 per maand. Het spaargedeelte blijft staan op 200.000 euro. Ik kies ervoor om eerst het aflosvrije deel weg te werken en daarna kan ik dan evt de looptijd nog iets inkorten van t spaargedeelte. 
Helaas dit weekend was er geen belangstelling voor de zaken die ik op FB verkoopgroepen zette dus volgend weekend maar wat extra erop proberen te zetten.
Wel ruimden man en ik de berging bij de wasmachine op. Een klus waar ik vreselijk tegenop zag maar die we samen in anderhalf uur klaarden en ons allebei een tevreden gevoel opleverde. Elke dag een kastje komt weinig van terecht maar zo lang als ik af en toe wat aanpak ben ik ook tevreden.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Lekker om te zien dat elke extra aflossing ook meteen weer wat oplevert!
Veel succes!

Vlijtig Liesje zei

Dat is een mooi bedrag per maand wat je dan als het ware overhoudt zeg!

Superkanjers zei

Ik had geen idee dat jullie zoveel moesten betalen aan hypotheek, ik lees regelmatig op bepaalde steekwoorden jouw blog :) succes!