Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 7 januari 2017

Zo wat een klus

Gisteren alle boodschappen binnen gehaald, zodat we er vandaag niet uit hoeven.
En vanmorgen, vanmorgen heb ik onze trapkast opgeruimd. Man, man, man als er iets hoog op mijn lijst stond qua irritatie was het onze gooi maar in kast. Echt deze kast wordt gebruikt om alles snel uit t oog te gooien maar was helemaal dichtgeslibt. Echt te erg. Er is een grote vuilniszak met schoenen uitgekomen die nu allemaal weg mogen, omdat we ze toch niet meer aan hebben. En mocht je nu denken dat we morgen op blote voeten de straat op moeten. Er staan er nog genoeg. Ik heb een big shopper met zomerschoenen eruit gehaald dat scheelt met zoeken en die schoenen gaan nu eerst naar zolder toe. 
Verder staat er nog een vuilniszak met broeken voor een tante, zou ze ooit op komen halen maar komt maar steeds niet. Doe haar van de week wel bericht als ze t nog wil binnen twee weken halen en anders gaan die ook weg. 
Een andere doorn in t oog is de bergingskast. Deze moet ik eigenlijk ook eens even met manlief leegtrekken en opnieuw indelen. Wellicht dat ik daar morgen nog even de moed voor ga verzamelen. Het kan maar gedaan zijn. Vallen al die andere kastjes straks allemaal in t niet.
En jullie vandaag ook binnen gezeten of nog wel de deur uit geweest?

Geen opmerkingen: