Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 2 januari 2017

Vandaag....:

Vanmorgen vroeg mijn bed uitgerold ben begonnen met lekker op te ruimen, wc doen was in de machine en droger en aanrecht poetsen. O ja de hal heb ik al met de stofzuiger gedaan en de kamer een beetje. Met een kwartiertje maak ik me op voor mijn werkzame leven in 2017. Heb weer enigszins een knoop in mijn maag maar dat heb ik altijd als ik vakantie heb gehad. Zal er binnen een half uur wel weer doorheen zijn. 
Ondanks dat ik dacht goed te hebben opgepast ben ik 3 kilo zwaarder dan teee weken geleden. Wellicht maandelijks vocht maar ga toch maar even op fruit en groente overdag en den lekkere maaltijd vanavond. Het moet er zo snel mogelijk weer af.(en de rest) 
Nou ga me maar eens even opmaken want das nodig gezien de wallen onder mijn ogen.😂

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Ik kan me voorstellen dat het weer even wennen is. Maar fijn dat je weet dat je na dertig minuten weer gewend bent.

En hopelijk ben je die 3 kilo snel weer kwijt ; )