Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 28 januari 2017

Frutsel Fri uhh Saturday

Vandaag iets wat ik van plan ben om te maken maar waar ik me de tijd nog niet voor gegund heb. Plaatje is dus van het www afkomstig.
Een schaal van muurvuller waar je vervolgens een leuk plantje in kan zetten voor de Pasen. Zoals ik t lees is t heel simpel ballon opblazen, vervolgens een dikke laag muurvuller half over de ballon smeren goed laten drogen en dan de ballon zachtjes leeg laten lopen. Je prikt of knipt voorzichtig een gaatje naast de knoop. Ik zou als je t plantje water geeft hem er even uithalen om t voorkomen dat t ei een vies kleurtje krijgt. Nou ik denk dat je met een euro of drie wel een leuk cadeautje in elkaar zou moeten kunnen flansen. Reken ong 1,50 euro aan muurvuller en een klein potje narcissen kost meestal de kop ook niet.

Geen opmerkingen: