Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 23 januari 2017

Doorlopende abonnementen

Ik zag vanlaatst een aanbieding langskomen voor de Tr*sk*mpas de gids waar mijn ouders al 42 jaar lid van zijn.42 jaar jaar in jaar uit netjes hun centjes betaald nooit geen extra's gekregen. Ik besloot daarom maar eens te mailen om aan te geven dat t wel een beetje oneerlijk voelt en dat mijn moeder er flink van baalde. Kreeg bericht terug dat men van een half jaar t abonnementsgeld terug krijgt en nog een nieuwe omsalgmap toegestuurd krijgt. Kijk das toch leuk meegenomen. 
Mijn schoonmoeder belt ook ieder jaar dat men de krant gaat opzeggen en altijd komt er dan een leuke aanbieding waardoor men voor een lager bedrag alsnog doorgaat met lezen. Zij lezen trouwens ook nog eens samen met buren dus als ze geen aanbod doen kan men altijd nog via de buurvrouw weer een nieuw abonnement met korting en cadeaus sluiten.
Laten jullie abonnementen stilzwijgend doorlopen of wagen jullie er ook af en toe een telefoontje of mailtje aan?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Laatst na 25 jaar de veronica gids opgezegd. Toen kon het in ene voor de helft(45)en Usb stick kado.
Nu lid van vara gids geworden. 59.95 en kobo ereader kado. Precies welke we nog wilde.
We zeiden ook moeten we eigenlijk met meer dingen doen.

Vlijtig Liesje zei

Sympathiek dat ze een stuk abonnementsgeld terug krijgen! Je moet inderdaad eigenlijk regelmatig aangeven dat je wilt opzeggen....

leven zonder schuld zei

Ik doe het met alles. Abonnementen, telefoonaanbieder, verzekeringen. Even bellen dat je een betere aanbieding hebt gezien , betere dekking voor minder en gelijk komen ze met een betere dekking en een lagere prijs. Scheelt gelijk weer de rompslomp van overstappen.

Koningin Minima zei

Ik heb op die manier altijd "gratis" een gids. Momenteel Televizier. Een half jaar voor 10 euro maar dan krijg je wel een Hema cadeaukaart bij t.w.v 10 euro. Dus in principe gratis. Natuurlijk moet je dan wel zelf opzeggen, want anders loopt het door. Ik hou dat goed bij wanneer ik weer moet opzeggen. Zo heb ik ook weleens Tros Kompas gehad met een Wehkamp of bol.com bon. Ik vind dat persoonlijk niet zo'n fijne gids, erg klein. Het liefst heb ik de Vara-gids. Maar die heeft nooit een aantrekkelijke actie. Max Magazine ben ik ook groot fan van.

geldover zei

Persoonlijk heb ik zelf helemaal geen gids aangezien we alles makkelijk met de afstandsbediening kunnen bekijken. Had er alleen maar ergernis van omdat ik hem negen vd tien keer ongeopend naar de papierbak moest brengen