Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 26 januari 2017

Beoordeling

Gisteren de beoordeling van mijn werk gehad en voor t eerst was t voldoende en niet goed in de 16 jaar dat ik er werk.
Dat is meteen een deel van het antwoord op de vraag van gisteren dat ik wel een heel hoog uurloon heb. Bij ons is het nl zo dat afhankelijk van je functioneren je salaris groeit en doordat ik altijd een stap harder zet kreeg ik elk jaar ook een salarisstijging van een paar procent. En dat tikt over de jaren heen dan lekker aan. 
Daarnaast is het ook zo dat ik thuis regelmatig wat in 'eigen tijd' doe.Het geeft dus een enigszins vertekend beeld, maar met overuren tikt t inderdaad flink aan.

4 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Vind je het nog vervelend dat je beoordeling nu minder hoog is?

geldover zei

Jazeker wel. De lat ligt in t hele bedrijf hoog en voldoende is dan ook vaak niet goed genoeg. Er zullen dus wel wat gesprekken hierover gevoerd gaan worden ben ik bang. En met bang bedoel ik dat ik er eigenlijk geen zin in heb. Maar door het hoge uurloon is het wel zo dat ik het lastig vind op zoek te gaan naar iets wat wellicht beter en rustiger voor mijn gemoedsrust is.

Anoniem zei

Vreemd dat je reacties weghaald

geldover zei

Ik denk dat je jouw reactie nav de vorige post bedoeld? Heb nl niets verwijderd.