Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 31 december 2016

2016

In 2016 werd ik in  een nieuwe functie geplaatst. Ik wilde het minimaal een jaar aankijken om te beslissen wat ik ging doen. Nu na een jaar vind ik het nog steeds moeilijk al denk ik dat het de laatste maand wat beter is gegaan. Helaas raakte ik mede hierdoor weer overspannen. Alle klopjes begonnen te branden en  mijn lijf zei stop tot hier en niet verder.  Ik heb dus besloten om alles nog even aan te zien in de gaten te houden of ik andere leuke functies zie en mocht ik ineens denken van ja dat is t dat ik dan de gok ga wagen.

In mei 2016 gingen we met ons gezin op vakantie naar Turkije, het was echt helemaal te gek. We hebben enorm genoten en waren zeker dit jaar opnieuw gegaan ware t niet dat er drie schooldagen tussen gepland zitten waardoor we nu niet voordelig weg kunnen.

Zomervakantie naar Kroatië was ook heerlijk wij in een pension en zwager en schoonzus op een camping waardoor we eigenlijk ook van alle gemakken van de camping gebruik konden maken. Manlief vond Kroatië ook helemaal geweldig. Persoonlijk heeft Hongarije en Slowakije meer mijn hart gestolen . Voor dit jaar zijn we aan t kijken naar  wat we willen blijven we in nl met een plek op een  camping of toch naar t buitenland. Ook zit ik jog steeds te denken aan een jaarplan vlakbij t werk van manlief zodat hij in de zomer minder ver hoeft te rijden en we allemaal lekker kunnen genieten. Zelf heb ik deze zomer extra lang vrij.

Manlief is na de zomervakantie bij een andere werkgever begonnen. Het is nog wel wennen op sommige vlakken maar de nieuwe werkgever is echt super sociaal hij heeft echt t idee in een warm bad te zijn beland. Moet nu er soms erg vroeg uit vandaar dat hij overweegt om op t buitenland te gaan rijden. Dat zal even wennen zijn maar schept ook wel weer duidelijkheid. Je weet dan dat je alleen t weekend met elkaarr hebt.

Qua geld is er dit jaar weer veel uit gevlogen. Ik heb er in mijn overspannen toestand te weinig op gelet en de teugels laten vieren. Aankomend jaar wil ik weer meer mijn best gaan doen in toch wat af te lossen op de woning en te kijken naar bv een vakantiehuisje dat we ook zouden kunnen verhuren. Maar daar moet ik eerst eens gaan kijken naar de kosten en wat kan t opleveren en waar wil ik dat geld dan vandaan gaan halen?

Voor t aankomende jaar ben ik aan t nadenken over wat meer vaste thema's voor het bloggen. Ik heb al bedacht dat ik elke dag eeb ander thema zou kunnen geven . Bv blogjes over dingen die ik zelf heb opgeknapt in huis. Dus hoe kan je van weinig toch iets leuks maken?
Nou nog even broeden op andere onderwerpen...:m

Geen opmerkingen: