Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 23 september 2016

Gezellig

Heb heel veel zin in vanmiddag. Ga nl met mijn oud-collega's vanmiddag gezellig tapas maken. We hebben allemaal een uitgebreide lijst gehad in de mail en iedereen mocht twee gerechten uitkiezen. Nu gaan we dat vanmiddag lekker klaarmaken en dan vanavond lekker opeten. Heerlijk lekker bijpraten, lachen totdat de tranen over de wangen biggelen. Vaak is het lief en leed wat we delen maar vooral het alles tegen elkaar kunnen zeggen is echt heerlijk. 
Dacht eerst met het ov te gaan daar ik dan ook een wijntje mee kan drinken heb nu besloten om met de auto te gaan dan krijg ik die calorieën nl niet binnen. Mag van mezelf s middags hooguit twee glaasjes daar ik ervan uitga dat t wel na middernacht wordt voordat we allemaal weer op huis aan zakken. Heb zelf nog alcoholvrije wijn in huis misschien dat ik daar nig een fles van meeneem en anders houd ik het bij de light. 
Morgen burendag met een bbq dus daa ook dieet- technisch niet echt bevorderlijk. Mag ik dinsdag na twee welen weer op de weegschaal het zal mij benieuwen.

Geen opmerkingen: