Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 18 juni 2016

Blij blij blij (update)

In de vroege avond heb je tegenwoordig twee woonprogrammma's op RTL 8, ik mag ze erg graag kijken. Het een het de bouwbroers en de ander knap ons huis op (of zoiets) ik vind het allebei heerlijk om naar te kijken. Oude vervallen huizen worden echte juwelen. (Maar waarom ze vaak nog meer badkamers hebben dan slaapkamers is me totaal onduidelijk)
In het laatste programma van de week lieten ze een mooie kroonluchter boven de eetkamertafel zien. En eureka dat was t. Ik ben de spotjes al zo lang meer dan zat maar wist niet wat er dan wel moest komen. Nu dus wel. Dus ik ging op MP op zoek naar een mooie kroonluchter en heb er een gevonden. De mevrouw verkocht er ook nog een mooie kaarsenstandaard bij die ook al erg lang op mijn verlanglijstje stond. Mooi samen 12,50 euro dus dat was snel ok. Maar helaas was t wel een eind rijden, 83 km. Balerdebaal. Belde gisteren mijn schoonzusje op of ik zin had om met haar mee te gaan. En laat ze nu net tien km van de juiste plek zitten. Ben dus echt superblij. Straks eens even kijken of de bedrading ok is. Dan ben ik pas helemaal manisch. Je snapt t ik ben 

Superblij!

1 opmerking:

OpnieuwBeginnen zei

De bouwbroers vind ik geweldig. Ik merk dat de VS anders omgaat met asbest en ik vraag me af welke invloed dat heeft op TTTP. Bij de drukke kamer en de kroonluchter dacht ik,maat is niks voor mij. Te druk, te lastig.