Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 24 mei 2016

Ik zit thuis

Na de vakantie heb ik het nog twee weken volgehouden voordat ik weer tegen alle stress aanliep.

Ik merk in mijn dagelijkse bezigheden dat ik ver over mijn grenzen ben gegaan en in overleg met de arbodienst zit ik nu eerst voor drie weken thuis. Ik mag van de week een afspraak maken met de bedrijfsmaatschappelijk werker.
Er speelt op dit moment aardig wat in mijn leven en ik heb dus hulp nodig om er weer bovenop te komen.
Van de arboarts mag ik twee piekermomentjes hebben van een kwartier en voor de rest mag ik alleen nog leuke dingen doen.

Ik wil iedereen bedanken voor de adviezen, maar helaas is het niet haalbaar om maar zo te stoppen met werken en ook het zoeken naar een andere werkgever is op dit moment niet wat ik wil. Ik kies ervoor om hier geen verdere uitleg over te geven en hoop dat ik die keuze ook van iedereen mag maken.

Ik ga me nu de komende weken vooral focussen op man en kinderen en op tijd voor mezelf maken zodat ik situaties weer helder in kan zien. Dit is iets wat ik zelf moet doen met de ondersteuning van de maatschappelijk werker.

Ik merk dat bloggen over mijn gezin me momenteel tegen staat, maar dat ik nog wel de behoefte voel om enigszins leven in dit blog te houden, daar ik het altijd met erg veel plezier heb gedaan.

Ik denk dat ik me de komende weken dan ook meer ga bloggen over dingen die ik nog eens wil gaan doen of die me inspireren tot het doen van dingen. Zaken die ik op pinterest tegenkom en me een warm en fijn gevoel geven bijvoorbeeld. Mijn blog zal er dus wellicht iets anders uit gaan zien de komende tijd,

3 opmerkingen:

Gewoon Vlijtig zei

Ik wens je heel veel beterschap toe.

Lot zei

Fijn weer wat van je te lezen.

En juist omdat je leuke dingen moet gaan doen is er weer een heel ander deel van je leven om over te schrijven.

Hoe gaat het met je gewicht en welke wijze heb je gekozen om af te vallen?

geldover zei

Uhm mijn gewicht. IK ben alweer een paar kilo aangekomen. Heb me nu opgegeven bij de weight watchers, maar moet me erin verdiepen en daar heb ik de puf niet echt voor