Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 19 april 2016

Dip

Zoals jullie al wel gemerkt hebben post ik al een tijdje even niets. Het overstappen naar mijn nieuwe baan is allesbehalve fijn verlopen. Momenteel ben ik dus erg zoekende of ik nog wel zo wil blijven werken. Een nieuwe functie kost behoorlijk veel energie omdat je alle kennis opnieuw op moet doen en op dot moment voel ik me hierdoor echt niet prettig. 
Ik ben moe lusteloos en zit aardig tegen een burn out aan. T klamme zweet breekt me af en toe uit, kan me slecht concentreren moet alles opschrijven zodat ik dingen niet vergeet. Kortom het is behoorlijk waardeloos. Aankomend weekend gaan we dus naar Turkije en ik hoop dat ik me daar weer kan opladen. Mocht dit niet lukken dan ga ik me melden bij de arboarts omdat driekwart jaar je ongelukkig voelen op t werk dan echt genoeg is. Ik ben al om me heen aan t kijken naar andere functies. Droom soms dat ik voor mezelf kan beginnen of via het www voldoende kan verdienen, maar met zo'n laag energieniveau kan ik ook niet deze beslissing nemen. Heel af en toe lees ik andere blogs dus het kan zijn dat ke daar wel een reactie van me tegenkomt maar hier dus even niet. 

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel veel sterkte

Anoniem zei

Sterkte en beterschap, - Marjolein

OpnieuwBeginnen zei

Wat vervelend voor je. Kun je eens informeren wat er met je voorganger gebeurd is? Ik had dat ook. Bleek dat mijn leidinggevende alleen content was met medewerkers, waardoor hij niets hoefde te doen.

Anoniem zei

Heel veel sterkte, en probeer te genieten van je vakantie en je gezin.

Unknown zei

Hopelijk kun je je batterij weer wat opladen om een beslissing te kunnen nemen.

Anoniem zei

Lekker op vakantie en daarna op zoek gaan naar iets anders voor je helemaal afknapt ( zou ik doen)

LegeZakkenVrouw zei

Je zet je gezondheid op het spel door daar te blijven werken. Meld je ziek en neem je rust. Kijk op je gemak wat je mogelijkheden zijn en neem dan een beslissing.

LegeZakkenVrouw zei

Je zet je gezondheid op het spel door daar te blijven werken. Meld je ziek en neem je rust. Kijk op je gemak wat je mogelijkheden zijn en neem dan een beslissing.

Vlijtig Liesje zei

Balen zeg dat de overstap naar een nieuwe baan zo zwaar is gevallen! Sterkte!

Gewoon Vlijtig zei

Ik wens je veel sterkte en wijsheid. Rust maar eerst goed uit.

Anoniem zei

gezondheid is belangrijker dan geld
en een baan niet naar het zin
suc6 ermee
groet tineke

OpnieuwBeginnen zei

Veel succes . Als single kun je nooit stoppen met inkomen vergaren. Misschien een gesprek met een professional van buiten je werk over je werk. Maatschappelijk werk of een psycholoog. Op korte termijn. Echt praten over jouw problemen geeft je nieuw inzicht.

Ziek melden is tegenwoordig erg moeilijk. De arbo zit achter je aan. Eerst vakantie, maar voor je vakantie praten met een professional. Dat geeft energie, weet ik uit ervaring.

Stel je cv bij en ga solliciteren. Echt solliciteren. Door het gesprek met die professional heb je beter inzicht gekregen wat je werkelijk wilt.
Of ga er iets bij doen, wat wel energie geeft.

Succes.